lørdag den 21. februar 2009

Livskvalitet

Mine livskvaliteter

For mig er livskvalitet min familie, venner og naboer, ferie, penge og være mig selv.....
Det er nogle af de ting der er vigtige for mig.

Min familie betyder rigtig meget for mig. De støtter mig og giver mig glæde.
I familien har vi et godt sammenhold og hjælper hinanden.
Vi tager på ferie til sydens sol i campingvogn.
Det er også dejligt med venner og naboer, vi smider et par bøffer på grillen og hygger os sammen over en omgang grillmad, vi kan også bare stikke næserne sammen og snakker over en kop kaffe/øl.

Penge er jo en nødvendighed, da man ikke kan overleve uden. Det er ikke det vigtigste for mig, men det er dejligt at have en god sum penge, så man kan købe de ting man har brug for og gerne vil have.

Det er skønt og være sig selv. Smide sig på sofaen med en god bog, eller bare lade tankerne flyve.
Ligge ved stranden, mærke solens varme stråler og bare være til.

1 kommentar:

  1. Super Tina....

    Du har bare fået lavet en masse ved denne blog, både i forhold til livskvalitet og i forhold til delen om livsformer.

    det er dejligt at du har sat billeder ind, det bløder op.

    Flot arbejde
    Rikke

    SvarSlet